Tukaj se ročno vnašajo prihodki in odhodki ali pa se ureja promet dodan preko avtomatskega knjiženja.
Za vnos knjižbe je potrebno izpolniti naslednje:
"Datum knjiženja"
Preverite ali je datum pravilen.
"Zaporedna številka"
Zaporedna številka se sama povečuje. Če nimate zadnje številke, kliknite na ikono zraven polja.
"Partner"
Poiščite vašega dobavitelja ali kupca iz šifranta partnerjev.
"Datum sestave"
Datum sestave je datum sestave dokumenta. Napisan je na dokumentu (npr. datum računa).
"Datum valute"
Rok za plačilo.
"Datum plačila"
Vnesite tudi datum plačila, če se boste odločili za tak način spremljanja plačil.
Opomba!
Bolj kvalitetno in/ali avtomatsko spremljanje plačil omogočajo moduli Prejeto, Fakturiranje in Banka.
Več o tem je napisano v podpoglavjih:
Fakturiranje - skupne značilnosti/Plačila
Banka/Vnos prilivov in odlivov TRR
Fakturiranje - skupne značilnosti/Pregled dokumentov in plačil
Fakturiranje - skupne značilnosti/Filter dokumentov po plačilih
"Način plačila"
Izberite način plačila "negotovinsko" (nakazilo na TRR) ali "gotovinsko".
"Vrsta prih./odh."
Vrsto prihodka/odhodka lahko na tem mestu dodate na več načinov:
- kliknite na lupo, odprl se bo šifrant Vrste prihodkov/odhodkov in dvokliknite na izbranega
- vnesite delni naziv vrste npr. "potrošni" ali "potrošni ma". Če imate v šifrantu vrsto "potrošni material" boste dobili ta tekst.
- vnesite šifro iz šifranta vrst.
"Prihodek" ali "Odhodek"
Vnesite znesek prihodka oz. odhodka in bodite pozorni na to ali je znesek z DDV ali brez DDV.
Če ste DDV zavezanec vnesite znesek brez DDV.
Če niste DDV zavezanec vnesite znesek z DDV.
Po vnosu zneska pritisnite Enter ali kliknite na Dodaj. Knjižba se bo pojavila v spodnji tabeli.